Telephone Fundraising

Våra telefonkampanjer kännetecknas av kvalitet, effektivitet och engagemang. Vi sätter givaren i centrum för att bygga varaktiga relationer.

Vi erbjuder en komplett tjänst som inkluderar utformning av manus, val av målgrupp, statistisk rapportering, kontinuerlig feedback och noggrann analys. Vi är expert på att hantera "varma samtal" till befintliga givare och medlemmar, men vi hanterar även "kalla samtal".

Vi använder olika strategier som uppgradering, konvertering, reaktivering av tidigare givare, 'givare-till-givare', 'röst-till-röst', påminnelsesamtal, välkomstsamtal, tacksamtal och undersökningssamtal.

Vårt team är välutbildat i samtalsteknik och i organisationens uppdrag. Vi följer Giva Sveriges etiska riktlinjer för telefonkampanjer och undviker aggressiva eller oetiska försäljningstekniker. Vårt ringningssystem har flera funktioner som t ex automatiskt e-post- och SMS-utskick till kontaktade givare och djupgående statistik.

Kontakta oss för mer information.

Photo by Wavebreakmedia/iStock / Getty Images